Showing posts with label SET SENDI SHAKLEE. Show all posts
Showing posts with label SET SENDI SHAKLEE. Show all posts

16 September 2014

TESTIMONI SET SENDI SHAKLEE

==> 20 tahun merana sakit sendi..semuanya berakhir selepas mengamalkan set sendi.
==> sukar melakukan ibadah sebab sakit sendi..semuanya berakhir selepas ambil set sendi shaklee.

U all tengok la sendiri testimoni2 ni ek.
Bukan cakap main2.
Semuanya terbukti.
Malah mak saya sendiri pun..dulu nak solat susah, nak duduk bersila susah..
Now, selepas ambil AJHT, OMEGA DAN OSTEMATRIX, Semua dh boleh dah..
Sedikit penerangan tentang ketiga2 produk ni dan macam mana dia berfungsi ek..
Memang awesome.
Memberikan kita kesihatanenyeluruh dari dalam.
Contohnya kalau sakit lutut, takde la produk ni jaga lutut je..tp keseluruhan sendi dibadan kita..

Terbebel pulak..
Yuk baca..

Set kesihatan sendi

Kaedah 1: Mengekalkan tulang rawan yang sihat

ADVANCE JOINT HEALTH TABLET memberikan manfaat kepada sendi dalam tiga (3) cara:
=>menyokong keselesaan sendi =>memelihara tisu penyambung yang sihat
=>meningkatkan kesan kusyen

Kaedah 2 : Mengurangkan inflamasi

OMEGA GUARD SHAKLEE adalah omega3 yang melambatkan degradasi tulang rawan.ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi..jadi ia boleh membantu mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi. Omega juga bertindak sebagai pelincir,ia membantu kita untuk bergerak dengan lebih bebas.Kajian terkini menunjukkan pengambilan asid lemak omega3 bersama glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi daripada mengambil glukosamina sahaja.

Kaedah 3: Mengekalkan sel tulang yang sihat

OSTEMATRIX KALSIUM penting untuk kesihatan tulang,otot dan ligamen. Magnesium pula diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi. Ramai orang mengambil terlalu banyak kalsium tetapi tidak cukup magnesium. Kajian menunjukkan pengambilan kalsium berlebihan bukan sahaja membantu menguatkan tulang temulang tetapi juga membantu mengurangkan gejala osteoarthirtis.

Haa..amacam.
Terbaik kan..
Kalau berminat nak cuba boleh la contact saya yer..rakan shaklee anda.
Hafidah 019 261 2786.
Saya akan berikan konsultasi percuma lagi..=)

Terima Kasih

Add to netvibes Subscribe in Bloglines

Naturally Healthy and Beautiful Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign